Bij Bostik, de marktleider op het gebied van lijm- en kleefstoffen, worden de laatste jaren flinke stappen gezet wat betreft het merkverhaal. Naast de impact die Bostik’s oplossingen hebben op het dagelijks leven, wordt er met innovaties alles aan gedaan om de lijmindustrie duurzamer te maken.
Strategie vertalen naar een brandmovie
Samen met Gr8 Agency hebben wij het merkverhaal van Bostik vertaald naar een internationale brandmovie. We reisden naar Parijs, Milwaukee (USA) en Zuid-Limburg om scenes op te nemen voor deze film. Een bijzonder intensief en internationaal project.
“De samenwerking tussen Gr8 en Kaaps Film zorgde ervoor dat het hele traject van A tot Z kwalitatief werd ingevuld. Als klant werd ik hierin volledig ontzorgd,” vertelt Robert Louer, Head of Global Branding bij Bostik. “Per scène werd mijn vertrouwen groter en wist ik dat ik het los kon laten: deze film zou een succes worden.”
Veel dank aan Robin Janssens, Tess Mallens, Berry van Nes en Robert Louer.