Deze werving campagne maakten we voor Asito. Sinds 2021 werken we samen met INC. strategisch ontwerpbureau als vaste videopartner voor Asito. We werden gevraagd om de video’s te maken voor het werven van zomerkrachten en flex werkers. We maken veel werving campagnes dus deze klus pakten we met beide handen aan. Kaaps Film schreef het concept voor de video werving campagne, waarin we steeds in een beeld en copy de brug slaan tussen vrije tijd en werk. Bij Asito heb je namelijk genoeg tijd om naast je bijbaan leuke dingen te doen!
We verzorgden de hele productie, van casting tot locatie search, de draaidagen en post-productie. Naast de online commercial werden er ook social cutdowns gemaakt voor de losse segmenten waarin personeel moest worden geworven: Het zakelijk segment, vakantieparken en ziekenhuizen. Zo kon de klant de jonge doelgroep specifiek aanspreken op basis van geografische ligging en interesses. Tijdens de pre-productie en het filmen hielden we rekening met de extra social cutdowns, zodat we efficiënt uit een draaidag meerdere video’s konden ontwikkelen.