Aartsen zet trend in traditionele groente en fruit branche.
Aartsen is een familiebedrijf dat in de internationale handel van groente en fruit
opereert. De uitdaging voor Kaaps Film was om samen met SuperRebel Agency de
‘nonstopfresh’ belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne
film.
Aartsen gaat met nonstopfresh verder dan concurrentie
Als grote speler op de markt in de Benelux en Azië gaat het bij Aartsen om vertrouwen.
Iedere dag, nonstop zorgt Aartsen ervoor dat het assortiment verse groenten en fruit, van
telers uit de hele wereld, strak en snel hun weg vindt naar de afnemers. “De film toont
waar Aartsen voor staat. De continue snelheid en precisie hoe dit wordt weergegeven in
de film, geeft onze dagelijkse realiteit weer, want in de wereld van Aartsen staan we nooit
stil.”, aldus Sophie Bruijns, marketingmanager Aartsen.
Analogie van een uurwerk
SuperRebel Agency ontwikkelde het concept en de copy voor de film waarin de precisie en
betrouwbaarheid van een uurwerk en de belofte ‘nonstop’ als basis staat. “De analogie van
een uurwerk, de tijd en de precisie en snelheid hiervan is heel dankbaar te gebruiken in
beeld en geluid. Dit ritme drijft de dynamiek in de film en ondersteunt zo de ‘nonstopfresh’
belofte van Aartsen.”, aldus Eelco de Winter, creatief directeur Kaaps Film.