“De kracht van aandacht” is een employer branding video voor Gemeente Rotterdam, ontwikkeld in samenwerking met Radancy. De film is onderdeel van het nieuwe werkgeversmerk ‘Rotterdamse kracht’, een merk dat laat zien wat werken voor Rotterdam écht betekent.
In deze wervingsvideo voor mensen van de wijkteams, spieken we mee in de werkzaamheden. Wijkteam managers zijn professionals die dagelijks hun stad sterker maken door aandacht te geven. Want in het sociaal domein is luisteren, begrijpen en er zijn voor een ander de grootste kracht die je kunt hebben.
Met een authentieke, filmische stijl laat deze employer branding video zien hoe wijkteammanagers het verschil maken in het leven van Rotterdammers. Dat maakt deze videoproductie voor de overheid niet alleen wervend, maar ook oprecht en herkenbaar. De kracht van aandacht is een visie op hoe we samenwerken, groeien en betekenis geven aan werk. Deze recruitmentvideo laat zien dat aandacht niet alleen Rotterdammers verder helpt, maar ook de mensen die voor hen klaarstaan.