Paralympisch snowboarder Chris Vos kreeg op z’n vijfde te horen dat hij nooit meer zou lopen, maar hij gaf niet op en bewees dat niets onmogelijk is. Op 15-jarige leeftijd wist hij zich te kwalificeren voor de Paralympische Spelen in Sochi. Tijdens de spelen in 2018 veroverde hij zilver op de snowboardcross en eindigde op de banked slalom als vierde.
De “Start Your Impossible” campagne van Toyota is een wereldwijde merkcampagne die in 2017 werd gelanceerd. Het doel van de campagne is om Toyota’s transformatie van een traditionele autofabrikant naar een bredere mobiliteitsmaatschappij te benadrukken. De campagne richt zich op het inspireren en ondersteunen van mensen om hun persoonlijke obstakels te overwinnen en hun doelen na te streven, ongeacht hoe onmogelijk die doelen in eerste instantie lijken. Toyota is wereldwijd partner van de Olympische en Paralympische Spelen. De “Start Your Impossible” video’s laten de prestaties van atleten die enorme uitdagingen hebben overwonnen zien. Met deze verhalen willen we anderen inspireren om hun eigen “onmogelijke” doelen na te streven.