Wij volgde Bernhard ten Brinke naar Marokko voor deze korte sport documentaire voor Toyota. Als rallycoureur en ondernemer geeft Bernhard altijd alles. Hard werken, op weg naar perfectie. Doorzetten, hoe zwaar de beproeving ook is. En 100% vertrouwen op je team en uitrusting. Maar bovenal een passie hebben. Als eerste Nederlandse coureur won hij in 2018 een auto-etappe van de Dakar Rally. Zijn ultieme droom is om de volledige rally te winnen. Om dit doel te realiseren, verlegt hij grenzen. Wordt 2020 het jaar waarin hij de Dakar Rally wint?
De “Start Your Impossible” campagne van Toyota is een wereldwijde merkcampagne die in 2017 werd gelanceerd. Het doel van de campagne is om Toyota’s transformatie van een traditionele autofabrikant naar een bredere mobiliteitsmaatschappij te benadrukken. De campagne richt zich op het inspireren en ondersteunen van mensen om hun persoonlijke obstakels te overwinnen en hun doelen na te streven, ongeacht hoe onmogelijk die doelen in eerste instantie lijken. Toyota is wereldwijd partner van de Olympische en Paralympische Spelen. De “Start Your Impossible” video’s laten de prestaties van atleten die enorme uitdagingen hebben overwonnen zien. Met deze verhalen willen we anderen inspireren om hun eigen “onmogelijke” doelen na te streven.